علی حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار اهرامروز اظهار کرد: ملاقات‌های عمومی فرماندار شهرستان اهر که هر هفته روزهای چهارشنبه در دفتر وی برگزار می‌شود از این هفته تغییراتی خواهد داشت.

وی بابیان اینکه ملاقات‌های عمومی فرماندار شهرستان اساسی‌تر و با برنامه‌ای جدید برگزار می‌شود گفت: در راستای تکریم حقوق شهروندی و استفاده بهتر شهروندان عزیز، دیدار عمومی فرماندار اهر هر هفته با حضور چند تن از مسئولان شهرستانی برگزار خواهد شد.

معاون فرماندار اهر با ذکر اینکه بر اساس نظر فرماندار شهرستان اهر ملاقات‌های عمومی تخصصی‌تر برگزار شوند عنوان داشت: برای بررسی بهتر و دقیق‌تر مسائل و مشکلات مردم عزیز شهرستان اهر این هفته شهردار، رئیس جهاد کشاورزی و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کنار فرماندار اهر خواهند بود.

حسن‌زاده با ذکر اینکه ملاقات عمومی فرماندار شهرستان اهر این هفته چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ قبل از ظهر برگزار می‌شود ابراز کرد: روند حضور مسئولان شهرستانی در ملاقات عمومی فرماندار شهرستان اهر در هفته‌های آینده نیز ادامه می‌یابد و شهروندان عزیز می‌توانند به تناسب حضور مسئولان جهت طرح مسائل و مشکلات خود که از روزهای قبل اعلام می‌شود در ملاقات‌های عمومی حاضر شوند.