به گزارش خبرنگار اهرامروز، جلیل علیجانپور در نشست رؤسای ادارات و نهادهای فرهنگی و فرماندهان سپاه ناحیه اهر به‌منظور هماهنگی جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اظهار داشت: برای گرامیداشت ۱۷ اردیبهشت‌ماه روز جهاد سازندگی اداره ورزش و جوانان با همکاری شهرداری طرحی را آغاز کرده که بدون نیاز به اعتبارات دولتی این طرح در حال انجام است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر با اشاره به اینکه ورزشکاران هنرمند برای برگزاری برنامه فرهنگی و هنری مشکات آماده همکاری هستند، افزود: در صورت صلاحدید حتی می‌توان برای اجرای برنامه‌های بومی و محلی از توانایی‌های ورزشکاران هنرمند نیز بهره جست.

وی اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر بیش از پیش برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری راغب است.

علیجانپور بابیان اینکه برای اولین بار در سطح استان آذربایجان شرقی سیاست‌ها و راهبردهای ورزش و جوانان در شهرستان اهر تدوین‌شده است، گفت: ورزش و جوانان شهرستان اهر برای نخستین بار با تدوین سیاست‌ها و راهبردهای ورزش و جوانان برای برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح استان برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در پایان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت روز شهرستان اهر خبر داد، خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت روز شهرستان اهر، یکم اردیبهشت‌ماه همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر اهر برگزار می‌شود.