به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی فرماندار و رئیس شورا ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و سال جدید اظهار کرد: هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری اعضا شورا در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم جامعه ایثارگری شهرستان اهر اظهار داشت: شهادت، اوج فداکاری انسان درراه دفاع از ارزش‌هاست وزنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا وظیفه اصلی مردم و مسئولان است.

فرماندار شهرستان اهر افزود: با داشتن روحیه ایثار و شهادت‌طلبی می‌توان در تمامی عرصه‌ها به پیروزی دست‌یافت و بقا جامعه به حفظ این فرهنگ ارزشمند بستگی دارد.

محمودی بابیان اینکه امنیت مسئله‌ای اساسی در توسعه و پیشرفت هر کشور است، عنوان کرد: آرامش و آسایش موجود در کشور را، مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

رئیس شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر با اشاره به بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای گام دوم انقلاب اظهار داشت: در این بیانیه معظم له به تبیین ویژگی‌های مسیر پرافتخار طی شده در این ۴۰ سال و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران به جایگاه شایسته در سطح جهان و نقشه راه آینده انقلاب مطالب مهمی ایراد داشتند.

محمودی ادامه داد: امید به آینده و ایجاد اعتماد روح اصلی بیانیه گام دوم انقلاب است که در این راستا دولت خدمتگزار از تمام توان خود در جهت تحقق نقشه راه آینده انقلاب و حل مسائل و مشکلات جامعه بزرگ ایثارگری استفاده خواهد کرد.

گفتنی است، در ابتدا جلسه احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر به تشریح اقدامات یک‌ساله شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر پرداخت.

یادآوری می‌شود، چهارمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر در سال ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۷ اسفندماه در سالن جلسات فرمانداری اهر تشکیل شد.
انتهای پیام/