به گزارش خبرنگار اهرامروز، بهبود سعادتی در مراسم استقبال از فاطمه صفری قهرمان مسابقات جهانی IMGC  (آرنیس) کشور بلاروس و کادر فنی اهری این سبک هنرهای با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص قهرمانان ورزشی ایران اظهار کرد: ورزشکارانی که در کشور های دیگربرای کشورمان ایران مقام می آورند، به عنوان سفیران ورزشی ایران در این کشورها هستند.

سعادتی حضور بانوی ورزشکار اهری در این مسابقات را موجب افتخار مردم شهرستان اهر دانست و گفت: کسب مدال طلا توسط خانم صفری نشانگر حضور بانوان تلاشگر در عرصه ورزش است امیدواریم بانوانی مانند وی در شهرستان اهر، در مسابقات جهانی و بین المللی افتخار آفرینی کنند.

وی حضور مردم را در آیین استقبال را بسیار باشکوه عنون کرد و گفت: باعث خوشحالی است که میبینیم مردم شهرستان اهر چقدر به ورزش و ورزشکار اهمیت می دهند و این اقدامات مردم ورزش دوست اهر، ممطمئنا باعث رخداد اتفاقات خوبی در آینده ورزش اهر خواهد بود.

وی در خصوص حمایت از ورزشکاران و قهرمانان شهرستان اهر گفت: با صحبت هایی که با سرپرست شهردار اهر صورت گرفته، انشالله واحدی به نام سازمان ورزش و تربیت بدنی در شهرداری اهر ایجاد خواهد شد که به وسیله آن امیداریم بتوانیم تا حد توان دست ورزشکاران تلاشگر اهر را برای کسب مقام ها و افتخارات ورزشی برای ایران اسلامی بگیریم.