به گزارش ارسباران نیوز، فیروز خوش‌اخلاق پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح این برنامه‌ها گفت: به‌منظور نکوداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و تصمیمات  اتخاذ شده، برنامه‌های متنوع  امدادی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی، هنری و درمانی و داوطلبانه در طول ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب و امام راحل (ره)، کارکنان و اعضای هلال‌احمر در سرتاسر استان همگام با مردم و مسئولان اقدام به غبارروبی مزار شهدا کرده و یاد خاطره فداکاری‌های شهدای انقلاب  و امام راحل را گرامی خواهند داشت.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اعزام اعضای جوانان  به اردوی زیارتی شهر مقدس قم، همایش غنچه‌های هلال معاونت امور جوانان از دیگر برنامه‌های این ستاد خواهد بود.

وی ادامه داد: در طول ایام‌الله دهه فجر فاز یک دندانپزشکی و  فیزیوتراپی مرکز درمانی هلال‌احمر افتتاح  و نسبت به ارائه خدمات بهداشتی درمانی و دارویی رایگان توسط تیم‌های BHCU معاونت بهداشت درمان و توان‌بخشی  در مناطق محروم اقدام خواهد شد.

خوش‌اخلاق با اشاره به نقش خیرین و نیکوکاران در اقدامات و برنامه‌های هلال‌احمر گفت :برای نکوداشت خدمات داوطلبانه  مراسمی با حضور خیرین و داوطلبان و نیکوکاران عضو جمعیت هلال‌احمر برگزار و از خدمات این عزیزان تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی همچنین تصریح کرد: برگزاری جشن‌های نکوداشت دهه فجر در مناطق چهارگانه استان و شهر تبریز از برنامه‌های این ستاد بوده و با توجه به همزمانی سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مراسم جشنی برگزار و از بانوان شاغل و پرستاران زحمت‌کش تجلیل خواهد شد.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر هلال‌احمر آذربایجان شرقی افزود: در این ایام در حوزه عمرانی نیز کلنگ احداث پایگاه امداد جاده‌ای زنجیر بولاغی هلال‌احمر اهر و ساختمان اداری مرکز امداد و تیم واکنش سریع در پایگاه پشتیبانی شمال غرب کشور در سعیدآباد با حضور مسئولان به زمین زده خواهد شد.

خوش‌اخلاق در پایان گفت: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی اعضای دانش‌آموزی، کوه‌پیمایی و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر بوده و در یوم‌الله ۲۲ بهمن ضمن پشتیبانی امدادی مراسم راهپیمایی این روز، همگام با مردم ولایتمدار استان با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های امام راحل و شهدا و فرامین مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهیم کرد.

انتهای پیام/