به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد اهر، دکتر داداشی رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر طی پیامی فرارسیدن سال نو و عید باستانی نوروز ۱۳۹۶ را خدمت همه دانشگاهیان دانشگاه پیام نور تبریک گفت.

بهار فصل رویش است و فصل شادابی، ایمان و شکوه جلوه خداوند است، آری بار دیگر نشانه‌ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه‌های سرسبزی و حیات را به تلاوت نشسته است.

اینک که زمین و زمان جامه نو بر تن می‌کند و بهار طبیعت فرا می‌رسد، چه نیکوست که ما نیز بسان طبیعت بهاری شویم و تقارن آن با بهار فاطمی را به فال نیک بگیریم و با همت و تلاش مضاعف و با بهره‌گیری از توانمندی‌های شایسته خویش در خدمت به همنوعان خود و در مسیر خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم.

اینجانب فرارسیدن سال نو و عید باستانی نوروز ۱۳۹۶ را خدمت همه دانشگاهیان دانشگاه پیام نور به‌ویژه اساتید گران‌قدر و همکاران پر تلاش و دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور واحد اهر صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم و برای تمامی همکاران بزرگوار که در طول یک سال گذشته هم‌نفس با ما نفس کشیدند و همقدم با ما گام برداشتند، سالی سرشار از برکت و معنویت و توام با سلامتی و موفقیت را از درگاه خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسألت می‌نمایم و قدردان زحمات همه عزیزان  در دانشگاه پیام نور هستم.

انتهای پیام/