به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیشروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اهر گفت: تناوری و اقتدار نظام اسلامی در سایه ایثارگری های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب بوده و امنیت و اقتدار مادر کشور در سایه خون هزاران شهید گلگون کفن می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اذربایجان شرقی افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی مبتنی بر ارزشهای والای اسلامی بوده که علاوه بر دستاوردهای مادی و پیشرفتهای مختلف در حوزه اقتصادی و سایر زمینه ها از افتخارات این انقلاب و دستاوردهای معنوی و ارزشی آن می باشد که در بحث تمدن سازی و صدور انقلاب و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی به جهان اسلام، نقش بی بدیل داشته است.

حجت الاسلام حسینی گفت: انقلاب ما با انقلاب های دیگر دنیا فرقی فاحش دارد و این انقلاب یک انقلاب معنوی و برگرفته از مکتب فرآن و عترت می باشد که از دستاوردهای انقلاب ما می باشد

وی یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را امنیت بالای کشور و قدرت دفاعی و بازدارندگی آن ذکر کرد و افزود: با وجود اینکه در کشور های همسایه آتش جنگ و ناامنی همچنان شعله ور است اما ایران اسلامی همچنان پرقدرت در امنیت کامل درمسیر پیشرفت و توسعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یاداور شد دنیا با عزت و احترام به ایران اسلامی نگاه می کند و استقلال و آزادی و عزت ما در دنیا طنین انداز است.

این مقام مسئول گفت: اقتدار ایران اسلامی عالم گیر است و باید با اقتدار و سربلندی این افتخار را به نسلهای بعد منتقل نمائیم.

انتهای پیام/