به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در آیین معارفه و تکریم فرمانده جدید و سابق نیروی انتظامی شهرستان اهر که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز دو ویژگی خاص و منحصر به فردی دارد و مهم‌ترین ویژگی پلیس در جامعه اسلامی «مردمی بودن پلیس» است.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و برای امنیت مردم تلاش کرده است، افزود: نیروی انتظامی هر روز در عرصه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، قاچاق کالا و تامین امنیت مرزها شهید تقدیم می‌کند به عبارتی این تلاش‌ها نشان دهنده جان‌فشانی و فداکاری پلیس در راستای تامین امنیت مردم است.

فرماندار شهرستان اهر با قدردانی از تلاش‌های سرهنگ منفرد در فرماندهی انتظامی شهرستان ادامه داد: در طول دو سال گذشته که بنده به عنوان فرماندار اهر منصوب شده‌ام دیده‌ام که سرهنگ منفرد بیشتر به مردمی بودن که از شاخص‌های اصلی ناجا است به خوبی عمل کردند.

محمودی اضافه کرد: شاید کمتر دیده شود فرمانده ارشد نیروی انتظامی شهرستان در ساعاتی از نیمه شب مشغول تامین امنیت باشد ولی ما این ویژگی را در سرهنگ منفرد دیدیم.

وی تصریح کرد: در گذشته شاید امکان این وجود نداشت تا مردم به راحتی با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی پرسش و پاسخ کنند اما سرهنگ منفرد با ویژگی که داشت در بین مردم بود و به طور مستمر ملاقات مردمی برگزار می‌کرد به عبارتی دیگر سرهنگ منفرد مردمی بودن پلیس را در شهرستان اهر تحقق بخشید.

فرماندار شهرستان اهر با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی شهرستان اهر در سال‌های گذشته در کشف جرایم عملکرد قابل قبولی و بی‌نظیری داشته است، گفت: کاهش جرایم با وجود اینکه روز به روز جرایم افزایش می‌یابد و کشف جرایم از جمله اقدامات بی‌نظیر نیروی انتظامی اهر در سال‌های اخیر بوده است.