به گزارش خبرنگار اهرامروز، مرتضی اکبری در اولین همایش تجلیل از معلمان و دانش‌آموزان پژوهنده رتبه‌آور استانی و کشوری اهر که در سالن اجتماعات مدرسه دخترانه زهرا مردانی‌آذر برگزار شد با اشاره به اینکه ۹۰ درصد موفقیت های پژوهشسرای خیام شهرستان اهر نتیجه عملکرد مدیر سابق این پژوهشسراست، اظهار داشت: ما خودمان را مدیون اقدامات و عملکرد مدیران سابق و معلمان می دانیم و فعالیت های آنان افتخار می کنم.

مدیر پژوهشسرای خیام شهرستان اهر خطاب به نماینده مردم اهر و هریس در مجلس افزود: اکنون که پژوهشسرای خیام شهرستان اهر در سطح استان و کشور حائز رتبه های برتر می شود به آسانی به دست نیامده بلکه مدیر سابق به مدت ۱۰ و بنده ۶ سال برای پژوهشسرای خیام تلاش کرده ایم و هر سال وعده می دهند که برای پژوهشسرای خیام ساختمان مستقل و تجهیزات خواهند داد اما تاکنون هیچ یک از وعده ها عملی نشده است.

وی ادامه داد: معاون علمی رئیس جمهور با درخواست مسئولان شهرستان بناب، برای پژوهشسرای بناب یکصد میلیون تومان اعتبار تخصیص دادند البته این پیگیری از دست امثال بنده بر نمی آید بلکه باید نماینده مجلس پیگیری کنند.

وی بابیان اینکه پژوهشسرای خیام به مدت ۶ سال پیاپی رتبه نخست استانی و کشوری را کسب کرده آیا این موفقیت ها برای رسیدگی به درخواست پژوهشگران پژوهشسرای خیام دلیل کمی است؟ گفت: چه اقدامی باید انجام دهیم تا بدانند پژوهشسرای خیام شهرستان اهر فعال است تا به کمبودهایمان از نظر تجهیزاتی و فضای مستقل رسیدگی کنند، ما در این پژوهشسرا ماندنی نیستیم لطفاً فکری به حال پژوهشسرا کنید.

اکبری تصریح کرد: از این پس انتظار نداشته باشید پژوهشسرای خیام شهرستان اهر بتواند رتبه های نخست استانی و کشوری را کسب کند چون هیچ امکانات و تجهیزاتی برای رقابت با سایر شهرستان ها را ندارد، البته تاکنون هر موفقیتی بوده از جانب دانش آموزان و معلمان این پژوهشسرا حاصل شده است.

انتهای پیام/