نماینده مردم اهر و هریس در مجلس: آموزش و پرورش در طول 40 سال گذشته مورد غفلت واقعشده است
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با انتقاد از ناچیز بودن سرانه پرداختی به مدارس اهر، هریس و خواجه گفت...