به گزارش خبرنگار اهرامروز به نقل از مهر، حجت‌الاسلام دکتر یوسف خیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۵۰ نفر از استادان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دوره‌های دانش‌افزایی ویژه استادان این دانشگاه که توسط دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: دوره‌های دانش‌افزایی با محوریت ارتقاء سطح علمی و معرفتی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و در راستای توانمندسازی آنان برای برقراری تعاملات فردی و اجتماعی در موضوعات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این دوره‌های در گرایش‌های اخلاق حرفه‌ای(۳ دوره) جریان شناسی روشنفکری دینی (۲ دوره) تعلیم و تربیت (۲ دوره) اندیشه سیاسی اسلام (۲ دوره )تاریخ تمدن (۲ دوره) و غرب‌شناسی(۱ دوره) برگزار می‌شود لازم به ذکر است که همه دوره‌های دانش‌افزایی در مرکز ای دی سی دانشگاه برگزار می‌گردند و اکثر دوره‌ها در تابستان برگزار خواهند شد.

خیری ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم بردن اساتید به‌جاهای تاریخی و فرهنگی و زیارتی استان از دیگر برنامه‌های جنبی امسال است. مسئول نهاد رهبری دانشگاه تخصصی شدن آموزش‌های اخلاق حرفه‌ای برای اساتید بالینی و علوم پایه را از ویژگی‌های طرح امسال بیان کرد ضمناً هر دوره به مدت چهار روز برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/