به گزارش اهرامروز، حجت‌الاسلام سید حسن موسوی در دیدار خبرنگاران تسنیم استان آذربایجان شرقی با ایشان که در مسجد جتمه کلیبر برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و زادروز منجی عالم بشریت بیان داشت: باید مباحث مهدویت را عمیقاً ترویج و نشر دهیم  چرا که با ترویج فرهنگ مهدوی عشق به امام زمان (عج) در جوانان گسترش می‌یابد.

وی افزود: جشن‌های نیمه شعبان فرصت مناسبی برای آگاهی رسانی از سیره علمی و عملی ائمه اطهار(ع) به ویژه امام عصر(عج) است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

امام جمعه کلیبر در ادامه خاطر نشان کرد: کار خبرنگاری در نظام جمهوری اسلامی، از کارهای مهم و مقدس است و خبرنگاران باید این شغل را قدر بدانند چراکه مهم، حساس و اثرگذار است و ضروری است با رعایت اصل امانتداری و دوری از هر نوع سیاسی کاری، آئینه تمام نمای خدمات نظام و نیازهای مردم و مشکلات جامعه باشند.

موسوی تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه‌های متعهد در امید آفرینی در جامعه که دشمن تلاش می‌کند آن را  از بین ببرد نقش مهمی داشته و هدایت کننده افکار عمومی هستند ضمن اینکه خبرنگاران باید اخلاق‌مدار بوده و روحیه، توانایی و بصیرت به مردم بدهند و با هدایت صحیح مردم باعث ایجاد وحدت در جامعه شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه اخبار منتشر شده نباید منجر به یأس و نامیدی جوانان شود ابراز کرد: خبرنگاران باید اخباری که به حقیقیت نزدیک نیست را منتشر نکرده چرا که دشمن از آن سوء استفاده می‌کند و ضروری است صرفاً اخباری را که به طور کامل روی آن اطمینان دارند، نقل کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با تاکید بر نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی در رسانه‌ها گفت: خدمات ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی چندین برابر نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی است که این موضوع باید برای نسل‌های جدید تبیین شود.

امام جمعه کلیبر افزود: برخی معاندین و حتی رسانه‌های معاند تلاش می‌کنند خدمات نظام به ویژه محرومیت زدایی را زیر سوال برده و در صفر ضرب کنند چرا که می‌خواهند مردم را به نظام بدبین کنند.

وی انقلاب اسلامی را نهضت نه شرقی و نه غربی دانست و گفت: این انقلاب برگرفته از همان تفکر نه شرقی نه غربی نهضت عاشورا بوده و محور حرکت ما نیز بر همین اساس حرکت بر مدار ولایت و رهبری و تکیه بر توان داخلی است.

مهدی کاظم‌زاده، مدیرخبرگزاری تسنیم در آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: خبرگزاری تسنیم خود را بی نیاز از دیدگاه‌ها و نکته نظرات بزرگان و دلسوزان نظام و انقلاب نمی‌داند و تلاش می‌کند با ارتباط مستمر با  مردم، چهره‌های انقلابی و مسئولان متعهد خود را به عنوان رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی مطرح نموده و در این مسیر متعهدانه ایفای نقش کند.

انتهای پیام/