به گزارش اهرامروز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سونگون، دکتر موثقی نیا به همراه خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در بازدید از معدن مس سونگون افزود: قبل از بازدید از این مجموعه تصور دیگری داشتم، ولی بعد از بازدید خدا را شاکریم که همچین عملکردی در این مجموعه داشته اند.

وی افزود: از دکتر خرمی شاد و مجموعه شرکت ملی مس ایران و همچنین از دکتر عباس‌زاده بابت زحماتی که کشیده اند، تشکر ویژه دارم و معتقدم تمامی این دستاوردها به برکت کار و تلاش عزیزان و وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

وی تاکید کرد: به طور حتم سایر طرح های توسعه مجتمع مس سونگون را پیگیری خواهم کرد.

معاون وزیر صمت درباره عملکرد مدیریت مس سونگون نیز اضافه کرد: درباره دکتر عباسزاده نیز بسیار خوشحالم که چنین مدیریتی با دید عمیق و مسلط در این مجموعه حضور دارد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید که دکتر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، جمعی از معاونان شرکت مس، مدیرعامل مس سونگون و مدیران شرکت مس، رییس هیات عامل ایمیدرو را همراهی می کردند علاوه بر بازدید از خط تولید شرکت مس سونگون آذربایجان و طرح‌های توسعه این شرکت در حوزه تولید کنسانتره و ذوب و پالایش، با حضور در شهرستان اهر از کارخانه آهک اهر نیز بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند تولید و مراحل توسعه فاز ۲ این کارخانه قرار گرفتند.